Рерайт, або рерайтинг (від англ. re-write, переписати) — це одна зі складових пошукової оптимізації текстів, завданням якого є створення унікального контенту (наповнення) сайту.
Річ у тім, що використання неоригінальних текстів, раніше вже опублікованих на інших веб-ресурсах, знижує рейтинг сайту в пошукових системах Google, Bing та інших.
Що таке рерайтинг?
Рерайтинг, він же рерайт — це переписування якогось тексту (напр. статті) іншими словами. При цьому сам зміст статті, а також її загальна структура, лишаються незмінними.
Коли потрібен рерайт статей, контенту?
Послуги рерайтингу необхідні насамперед для інтернет-магазинів, які торгують популярними товарами. Кожен такий товар має, як правило, опис чи специфікацію від виробника. Однак якщо інтернет-магазин просто поставить цей опис на свій сайт — навряд чи він виявиться першим, отже в результаті матиме неоригінальний дублюючий контент (або т. зв. "копіпаст").
Розумним рішенням у цій ситуації стане рерайтинг описів товарних позицій.
Так само рерайт статей і текстів сайту часто виконується для наповнення контентом веб-ресурсів туристичних фірм, операторів масових послуг тощо — в усіх випадках, коли йдеться про продаж ідентичних товарів чи послуг, які пропонують також і багато інших продавців.
Будь ласка, зверніть увагу, що використання рерайтингу в іміджевих цілях неприпустиме. Для всіх серйозних текстів потрібні послуги копірайтингу.
Перевірка унікальності тексту
Для того щоб визначити унікальність текстів на сайті, в інтернеті існують спеціальні безкоштовні онлайн-сервіси, наприклад duplichecker.com. Семантичний аналіз тексту вкаже також і на його якість, скільки в ньому "води", якою є його "нудотність" тощо.
Безкоштовний рерайт контенту
Програмний, або автоматичний рерайт контенту для сайту, який виконується онлайн-сервісами, — це зло.
Написані таким чином нелюдські тексти є нечитабельними для людей і мінусуються пошуковими системами.
Якісні та неякісні послуги рерайтингу
Оскільки послуги рерайту доволі прості й дешеві — їх активно пропонують безліч фрилансерів. Проблема в тому, що часто-густо замовник отримує рерайт, який характеризується словом "брєд". Так відбувається тоді, коли виконавець абсолютно не замислюється над змістом опрацьованого тексту, просто замінюючи слова синонімами.
Будь ласка, зверніть увагу, що компанія inSite не надає окремих послуг рерайту, лише в комплексі з редагуванням текстів. При потребі ми також використовуємо цей інструмент в рамках створення сайту, його регулярної підтримки та супроводу.